ETAK e-저널 (25권4호)

by ETAK posted Jan 13, 2020
?

단축키

Prev이전 문서

Next다음 문서

ESC닫기

가 크게 작게 위로 아래로 댓글로 가기 인쇄

 

e-ISSN : 2586-6141  Vol. 25, No. 4 Summer 2019  English Language &Literature Teaching
Aims and Scopes English Language & Literature Teaching  is a quarterly-published journal of The English Teachers Association in Korea (ETAK), which was first published in 1995. The purpose of the journal publication is to promote ELT academic research among scholars and teachers in Korea and abroad who are interested in the theory and practice of English language teaching and learning. Editor-in-Chief Hyung-Ji Chang (Sun Moon University)
Current Issue
한국영어어문교육학회
Table of ContentsManuscript SubmissionKim, Na-Young Effects of Captioning Order on EFL Listening and Reading: Should Captions Be First or Second?Kim, Youngsu A Study on the Effects of Writing Prompts on Korean EFL High School Students’ Narrative Writing PerformanceLee, On-Soon Suprasegmental Instruction and the Improvement of EFL Learners’ Listening Comprehension권은미ㆍ강문구  구글클래스룸 활용 과정중심평가 김현진 예비교사 인식을 통한 초등영어 CLIL 수업 적용 가능성 탐색박옥희ㆍ윤지여 메타 분석을 통한 수준별 영어 수업의 효과 크기 분석: 언어의 네 가지 기능을 중심으로이명관 플립러닝 기반 영어 읽기ㆍ쓰기 통합수업이 대학생들의 읽기능력에 미치는 영향황필아 2015 개정 초등영어 교과서에 나타난 어휘 및 의미 단계의 적정성 연구etak21@naver.cometakn@daum.net

 

 


 

Prev ETAK e-저널 (25권3호) ETAK e-저널 (25권3호) 2020.01.30by ETAK ETAK e-저널 (25권2호) Next ETAK e-저널 (25권2호) 2019.07.05by ETAK
위로 아래로 댓글로 가기 인쇄

Articles

  • ETAK e-저널 (25권3호) ETAK2020.01.30 06:28
  • ETAK e-저널 (25권4호) ETAK2020.01.13 17:22
  • ETAK e-저널 (25권2호) ETAK2019.07.05 10:30
  • 한국영어어문교육학회 E-저널 페이지_25권 1호 ETAK2019.04.24 14:37
  • 한국영어어문교육학회 E-저널 페이지_24권 4호 ETAK2019.01.23 08:35
1